Často kladené dotazy

Musím se registrovat?

Registrace není nutná. Pokud se rozhodnete zaregistrovat získáváte kompletní přehled nad svými nákupy. Veškeré údaje pro registraci jsou povinné. Přihlašovací údaje vám zašleme na e-mail uvedený v registraci.

Nevím heslo. Co teď?

Pokud jste zapomněl/a heslo, použijte v Přihlášení k vašemu účtu odkaz Zapomenuté heslo. Na vámi uvedenou e-mailovou adresu vám zašleme link, kde si budete moci nastavit nové heslo. Po zalogování si můžete kdykoliv změnit heslo v osobním nastavení.

Jaké jsou obchodní podmínky?

Plné znění obchodních podmínek najdeš v sekci OBCHODNÍ PODMÍNKY.

Jak můžu zaplatit zboží? 

Dobírkou - tato možnost stojí 50 Kč (Kurýr na adresu, Zásilkovna) a 60 Kč (Česká pošta)

Bankovním převodem - tato možnost je zdarma, zboží odesíláme po připsání peněz na náš účet

Rychlým převodem - GOPAY - Přes službu GoPay odešleš peníze rychle, bez nutnosti vypisování našeho BÚ, řešení variabilních symbolů atp. Jednoduše zvolíš svou banku, přihlásíš se do svého i-netového bankovnictví a jedním klikem odešleš peníze. My máme okamžitě peníze na účtě a objednávku odesíláme okamžitě.

Kdy a jak dostanu svoje zboží?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. Stav své objednávky můžete sledovat v části „MŮJ ÚČET“. V momentě, kdy vám odešleme balíček, obdržíte další e-mail o odeslání zboží s podacím číslem tvého balíčku. Sledovat polohu zásilky můžete na stránkách Zásilkovny nebo České Pošty.

Pokud je vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny atp.), prosíme vás o uvedení termínu dodání do poznámky k objednávce. Pokusíme se udělat maximum.

V případě, že jste neobdržel/a potvrzující e-mail objednávky, nebo jsi neobdržel objednané zboží do šesti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, kontaktujte nás na info@zermattkaffee.cz nebo tel. +420774780010.

Jak můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlil/a a zboží nechcete, informuj nás prosím neprodleně na info@zermattkaffee.cz nebo telefonicky na +420774780010 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

Chci zboží reklamovat

Pokud nebudete z odeslanou objednávkou spokojeni, máte možnost ho kdykoliv vrátit a dostat zpět své peníze.

 

Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu zermattkaffee.cz se vztahuje zákonná záruka 8 dní od převzetí zboží. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte originál naší faktury a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje. e-mail, telefonní číslo. Takto připravenou zásilku s označením „REKLAMACE“ pošlete kurýrem bez dobírky na adresu:

Kaffee Zermatt s.r.o.

Stupkova 952/18

Olomouc

779 00

 

Po obdržení reklamace tě budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Chráníte mé osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vaší osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím vaše osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy tvá data související s nákupem na zermattkaffee.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ.